2021. július 11., vasárnap

BALATON BOOK TAG (2021)


Bár ez a kép nem épp a Balatont ábrázolja, de az egyik legemlékezetesebb nyaralásomat idézi, amikor nyolc csodálatos napot töltöttem Írországban :) Szóval Ő az Atlanti-óceán :) Olvasni nem nagyon volt időm, mert igyekeztem felfedezni ennek a varázslatos országnak minél több szegletét :) Kezdek ismét elkalandozni... akkor a TAG... :D
Köszönöm szépen @Lione , hogy gondoltál rám :) 

01. Palacsinta – egy könyv, ami csupa olyan dologgal van megtöltve, amit szeretsz
Rengeteg ilyen könyv van, és borzasztó nehéz választani közülük. Ott a Halkirálynő sorozat, tele a Nagyszerűekkel és Denisával, valamint a St. Mary krónikák szórakozott és lökött múltjárók seregével. 

02. Lángos – egy könyv, amit régen nagyon szerettél, és azóta is újra meg újra előveszed
Nagyon jólesett újraolvasni Marissa Meyertől a Cindert, és a Tündérkrónikák is előkerül sokszor, ahogyan a Quo Vadis? és Jane Austen regényei is. Most olyan nehezen jut eszembe bármi, ám amint kitöltöm és publikálom a tag-et, tuti jönnek a címek megállíthatatlanul.   

03. Úszás – egy könyv, amiben fontos szerepet kap a mozgás
Az első Fable élményem, amivel először hangoskönyv formájában ismerkedtem meg, és miközben adminisztráltam a dolgokat munkahelyemen, furcsa mosolyra görbült állandóan a szám, és volt, hogy nem is tudtam visszatartani a nevetésem. Többen megkérdezték, mit hallgatok, és el is kérték, mert a nevetés fertőző ugye, és Vavyan Fable előszeretettel terjeszti :)  Ja, a regény címe: Mesemaraton. Én is imádok lovagoloni, ahogyan Fable hősei közül úgy általában mindenki. Igaz, Denisa?  

04. Unikornisos úszógumi – egy könyv, ami annyira cuki, hogy el sem hiszed
Már volt hasonló kérdés egy korábbi Book Tag-nél, és itt is ragaszkodom ugyanahhoz a könyvhöz, ami nem más, mint Jodi Taylortól a Semmi lány. Annyira aranyosan csodálkozik rá a világra Jenny Dove, Russel pedig olyan természetesen, szerethetően idióta. 

05. Napszúrás – egy könyv, amiben fontos szerepet kap egy betegség
Nem szeretek olyan könyveket olvasni, melyek egy adott betegségre fókuszálnak. A Catwoman – Lélektolvajban közvetett szerepe volt Maggie Selina húga – tüdőfibriózisának, mégis kihatott az egész regény ok-okozati összefüggéseire. 

06. Naptej – egy író, akit sokat bántanak, és te mindig késztetést érzel rá, hogy megvédd
Hmm ehhez hirtelen nem tudok mit írni. Vannak olyan írók, akik nagyon megosztják a közönséget stílusuk miatt. Ilyen például Vavyan Fable, ahogyan @Lione is említette. Én Imádom, anyu viszont túlzónak és erőltettnek tartja. Néhány regénye bennem is ambivalens érzéseket kelt, úgy mint a Ponyvamesék például. Nem tudtam eldönteni, ezt most szeressem vagy ne, mert voltak fordulatok és novellák, amiktől bizony forogni kezdett a gyomrom. De mindig kiállok Fable mellett, mert zseniális az, ahogyan a magyar nyelvet használja. 

07. És végül egy könyv, amit a legutóbbi nyaraláson olvastál
Mostanában sajnos nem voltam nyaralni köszönjük, covid ehelyett kifeküdtem az erkélyre a napozóágyra, és ott olvastam a Wonder Woman  A háborúhozót. Szuper érzés volt a csillagok alatt olvasni, és még a szúnyogok sem zargattak. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése