2021. június 21., hétfő

VERSEK A KEDVENC KARAKTEREIMRŐL

Összegyűjtöttem a blogomra azokat a versecskéket, amiket a snitt.hu Ki vagyok? Játék zónájába írtam. Ez a bejegyzés valószínűleg bővülni fog az idők folyamán, de gondoltam, miért is ne indíthatnám útjára :) Van hely az oldalon bőven. Íme, a rögtönzéseim: 

A virtuális valóság elrabolta életem.
Sosem hittem, hogy végül itt talál rám végzetem.
Az élet-halál harc számomra nem játék.
Minden nap egy-egy újabb ajándék.
Mi les rám vajon ebben a világban?
Harcoljak én is, vagy csak úgy kivárjam?
Hősök születnek. Beállok a sorba.
Becsületemen immár nem eshet csorba.
Két valóság közt találom magam.
És társam lesz az igazi védőfalam.
Szerelmem, barátom, egy életen át.
Miatta érdemes túlélni a mát.
Elfek, tündérek, varázslatos földje.
Számomra egy ketrec félelmetes csöndje.
Lassan mégis csodássá válik ez a világ.
Amint társam eltörli a sok súlyos hibát.
Igazi kis tündér az én pici lányom.
A férjemmel s vele nyugalomra vágyom.
Összefolyik immár az álom és a való.
De kapcsolatunk igaz, lélekmélyre ható.
A bánat és öröm inog a határon.
Örökre elvesztem a legjobb barátom.
Szomorú mosollyal nézek fel az égre.
Onnan nevet le rám, s elönt a belső béke.
Yuuki Asuna  Sword Art Online


Egy őrült miatt vesztettem el életem.
Majd új világban fura lényként ébredtem.
Nem estem kétségbe azonnal.
Hamar megbékéltem ezzel a fazonnal.
Klasszikus fantasy vesz körül engemet.
Látok itt ogrékat, goblinokat és elfeket.
Kibékítem egymással a sokféle népet.
Ezzel javítva fel az összképet.
A tekintély elég. Véres harcok nélkül,
ez a világ itt egyre jobban szépül.
Tanárként is igyekszem megállni helyem.
Már senki sem mer ujjat húzni velem.
Becsület, hűség, barátok és béke.
Így épül fel lassan a jövő nemzedéke.
Rimuru Tempest  Tensei Shitara Slime Datta Ken


Mert különc vagyok, nem szeretnek.
Társaim harcban nem lehetnek.
Nevem sincsen, csak egy kódom.
A világ miatt nem aggódom.
Teszem mit kell, enerváltan,
míg megtalálom, kire vártam.
Ő nevet ad, én szerelmet.
Várjuk a Sorstól a kegyelmet.
Érzések kereszttüzében állva,
robbanunk bele a világba.
Kis csapatunk verhetetlen.
Nincs számunkra lehetetlen.
A végtelenben törünk utat a máig.
Lelkünk új világban egyesül, Darling.
Zero Two  Darling in the Franxx 


Vörös hajam rejti nevem.
Sokáig nem leltem helyem.
Kicsiként börtönbe zártak.
Megvertek és megaláztak.
Egy rejtélyes srác… el nem érem.
Az élettől csak őt kérem.
Gyűlölet szeretet és hála.
Ezt jelenti nekem a világa.
A tündérek erős harcosává váltam.
Céhes csapatommal a világot jártam.
Erőm beragyogja a csillagos eget.
Hogyha megtalállak, el nem eresztelek!
Erza Scarlet  Fairy Taill


A mosolyomból fakad igazi erőm.
A valóságban már sajnos nincs jövőm.
Mégis boldogan élek még a mának.
Kardom emléket farag a világnak.
Egy játékba rejtett tündérvilágban élek.
Bár közeleg végzetem, én mégsem félek.
Igaz barátnőm sírva ölel át a réten.
Könnye mossa arcom, én csupán őt féltem.
Megszorítom kezét, vár már rám a távol.
Csillogó szemmel búcsúzom a sok jó baráttól.
Konno Yuuki  Sword Art Online


Hosszú szőke hajam a vállamra omlik.
Hiába van álmom, az kötelességgé romlik.
Lelkemből a boldogság, a tapsviharérzés kizárva.
Egy dologért küzdök, eddig mindhiába.
Édesapám tiszteljen, szeressen, csak ez számít.
A gazdagság és hírnév engem el nem ámít.
A komorság felhője szép lassan eltűnik.
A szívem körüli kemény fal megszűnik.
Példakép s barátként a versengés is öröm.
Szinte kimondhatatlan, mennyire köszönöm!
Már az Angyalok táncát járom az égen,
és Főnixként szárnyalok a messzeségben.
Layla Hamilton  Kaleido Star


Tüskés hajam fújja a szél.
A testem olyan, mint az acél.
Fehér sál mindig a nyakamon.
Magamat soha nem hagyom.
Harcos tündérek közt élek.
Az ellenségtől sose félek.
Mindig jön a télre Nyár.
A családom visszavár.
Natsu Dragneel  Fairy Tail


Egyszer régen már meghaltam.
Most mégis élek, bár nem akartam.
Parázsként izzik bennem a gyűlölet.
Aki akkor megölt, az most megfizet!
Szívemre csúf csalás árnya vetül.
Az ármány démona üldöz kegyetlenül.
Nyílvesszőm szeli át a lelkek kék egét.
A szerelmem erős, de sosem lesz elég.
Kikyou  Inuyasha


Árva vagyok, nem volt nevem.
Elvesztettem mindkét kezem.
Gyerekkatonaként kezdtem.
A harcban majdnem odavesztem.
Most szerelmes leveleket írok.
A szavakkal néha alig bírok.
Egyetlen dolog, Téged kereslek!
Mit jelent az a szó, hogy szeretlek.
Violet Evergarden


Szőke vagyok, nem tagadom.
Bőgőmasina is nagyon.
Hobbim az alvás és evés.
A szabadidőm sajnos kevés.
Amikor a Holdra nézek,
magamban mágikus erőt érzek.
Kitárom vágyam szárnyait,
és megmentem az emberek álmait.
Tsukino Usagi (Sailor Moon)  Bishoujo Senshi Sailor Moon

Az első Tündér voltam régen.
A legenda száll földön s égen.
Mostoha sors jutott nekem.
Senki sem bánt szépen velem.
Mágikus illúzióban éltem,
így másoktól sosem féltem.
Teremtettem egy barátot,
kit rajtam kívül más nem látott.
Vele laktam egy szigeten,
míg ránk nem talált pár idegen.
Az új társakkal útra keltünk.
A csatákban mindig nyertünk.
Híres csapat éllovasa lettem,
de balsors kísérte egy tettem.
Átok szállt rám, átszőve életem.
Egy fekete mágus lett a végzetem.
Az idő megállt felettem örökre.
Létem egy gyermek testhez kötötte.
Mezítlábas talpam csattan a tájon.
A megváltás közel, én már alig várom.
Megnyílik előttem a végtelen határ.
Aki szeretett, gyűlölt, most karjaiba zár.
Együtt indulunk el erre az útra.
Nem gondolunk többé a fájdalmas múltra.
Minden más lesz! Szebb és jobb és fényes.
Új élet, új világ, új jövő, regényes.
Mavis Vermillion  Fairy Tail

Az életem egy nagy rejtély.
Élet s halál benne elfér.
Földi létem megszűnt hamar.
Felkavaró volt a zavar.
Gonosz voltam, bánom is már.
Csak azt kaptam, ami kijár.
Bántottam azt, aki vágyott
személyemben jó barátot.
Kigúnyoltam, kinevettem.
Szolgasorba is vetettem.
Ő mégis adott esélyt élni,
a mágiából előlépni.
Társa lettem rosszban, jóban.
A magánytól is megóvtam.
De mást rendelt a végzetem.
Csak illúzióként létezem.
Minden búcsú fáj és éget.
Ő nem akart ilyen véget.
Most már tudom, mi a szeretet, mi a jó.
S eltűnök lassan, mint egy illúzió.
Zera  Fairy Tail Zero

A csillagok közt fenn az égen,
az űrnek sötét rejtekében,
áll az én nagy vörös bolygóm.
A vállamon, két kis hollóm.
A Hold mágiája erőt ad és álmot.
Újra meg kell menteni ezt a világot.
Sok az ellenség, a királynőnk távol.
Így lehetek ismét harcos, aki bátor.
Hányadszor születtem újra eme testbe?
A gonosz ténykedését folytonosan lesve?
Az emlékeket őrzöm, a régmúlt már a jelen.
Nem engedhetem, hogy győzzön a félelem.
Öt fős kis csapattal csatasorba állunk.
Jöjjön bármi rossz, mi azzal harcba szállunk.
Mikor éppen nincsen kivel verekedni,
papnőként igyekszem a szentélyt rendbe tenni.
Vagy suliba járok, mint normális tini. 
Ha fiú vagy, byebye, ne próbálkozz, szivi! 
Valósággá vált rémálomként emészt,
ellenségként látni, kitől jövőt remélsz.
Ha én nyerek, ő veszít. A Föld forog tovább.
Fájón őrzöm lelkemben az emlékek sorát.
A Hold bűvkörében szövődik tovább álmom.
Az új kor hajnalának hősévé kell válnom.
Hino Rei (Sailor Mars)  Bishoujo Senshi Sailor Moon

Egy gyenge testbe zárva szunnyadok.
A legerősebb tündér mégis én vagyok.
Ébredésem közel, de nem várja senki.
Ha pallosom lecsap, nem marad semmi.
A Szaturnusz bolygó védelme alatt állok.
Mikor feleszmélek, eltűnnek világok.
Néma sikolyom hasítja a csendet.
Csak teljes pusztítással hozhatok új rendet.
Tomoe Hotaru (Sailor Saturn) – Bishoujo Senshi Sailor Moon

Mikor régi szentélyünk kútjába estem,
a középkori Japán fogadta be testem.
Nem létező démonok elől menekülök.
Azt hiszem, lassan tényleg megőrülök.
Összetévesztenek engem egy papnővel.
Meggyűlik a bajom egy nyavalyás ékkővel.
Ezer darabra hull, lehet összeszedni.
Amíg nem végzek, kár is hazamenni.
Magához térítem egy nagykutya fiát.
Ezzel elkövetek egy igen súlyos hibát.
Természete recés, egója magas.
Egy idő után mégis bejön a pasas.
Együtt kalandozunk hegyen-völgyön át.
Bennem már átszakadt mindenféle gát.
Társainkkal tartunk egy szebb jövő felé.
De számos akadály gördül még elé.
Igyekszem megállni helyem e világon.
Már itt vagyok otthon, ide köt az álmom.
Higurashi Kagome – Inuyasha

Egy félszellem okozta régesrég halálom,
mégsem sikerült az élettől megválnom.
Most se halott se élő lélek nem vagyok. 
Lényem a jövőre vetülő múlt árnyékeként ragyog. 
Apám szeretete nem enged át a túlvilágra. 
Úgy tekint rám, mint a legszebb virágra. 
Sorsom fonala erősen gúzsba köt.
Apám lelkében is egyre sűrűbb a köd. 
Szeretem, mégis le kell győznöm őt, 
hogy az emberek élhessenek egy szebb jövőt. 
Hogy ne köszöntsön be a hanyatlás kora. 
Hogy ne kelljen többé szenvednünk soha.
Milyen szép lenne, ha apa és leánya, 
letisztult lélekkel újra egymásra találna! 
Kívánságom végül valóra vált.
Elhagyhatom végre az életet s halált. 
Szomorú a búcsú, mosolyom mégis fényes.
Új mese kezdődik, kalandos, regényes. 
Rion – Hanyou no Yashahime

A középkori Japán az otthonom. 
Sok rémséggel osztozom e koron.
A gonosz szellem had embereket igáz, 
ezért lett belőlem erős démonvadász. 
Míg társaimmal a világot járom, 
egy nőfaló szerzetes lesz az én világom. 
Harcaink sora véres és kemény,
mégsem hagyjuk, hogy kihűljön a remény. 
Álmok szárnyán a jövőben járva, 
látom gyermekeim a csatasorban állva. 
Nem állíthat meg minket semmi sem!
Tündérmesénk igaz és végtelen! 
Sango – Inuyasha

2 megjegyzés:

  1. Ezek nagyon jók :3 Főleg Sailor Moon és Kikyo verse tetszik a legjobban, de Asuna sem rossz ^^ Ügyes vagy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :) Elnézést, nem figyeltem a megjegyzéseket, de ezután nézni fogom őket. :) Köszönöm szépen. Írtam azóta még néhányat. :)

      Törlés