2021. június 22., kedd

BOOK TAG - HÚSVÉT (KICSIT MEGKÉSVE)

Hosszú idő után újra ismét egy Book Tag a blogomon :) Bár kissé megkésve, mert húsvét az bizony már elmúlt. De majd legközelebb jobban odafigyelek a dátumokra :) 
Köszönöm szépen a kihívást Annie04-nek :) 


1. Nyuszik – Egy könyv, amiből lehetne több is, azaz örülnél, ha lenne folytatása:
Tudom, hogy rengeteg része van így is, de Jodi Taylortól a St. Mary krónikák számomra megunhatatlan, szóval jöhetne még sok-sok. 


2. Tojás – Egy könyv, ami meglepett:
A második gondolatomat írom le, ami nem más, mint: A D.O.D.O. felemelkedése és bukása. A Tag írásakor még nem olvastam végig, de ez nem befolyásolja a meglepettségemet. Az csak mélyülhet... 


3. Vadászat – Egy könyv, amit nehéz volt megkaparintanod:
Nora Roberts: A tudás kulcsa című könyvére jó sokáig vadásztam, mert sem a könyvtárban, sem a könyvesboltban nem találtam, tehát előjegyeztem, és mikor már teljesen letettem róla, jött az értesítés, hogy küldik, ha szeretném. :) 


4. Bárányok – Egy gyerekkönyv, amit mai napig élvezel:
Sok ilyen van, de amit konkrétan rongyosra lapozgattunk anyuékkal, az A dzsungel könyve.



5. Tavasz – Egy könyvborító, ami a tavaszra emlékeztet:
Most úgy hirtelen: Fábián Jankától A könyvárus lány



6. Feltámadó a halálból – Egy könyv, egy elhunyt írótól:
Jane Austen: A mansfieldi kastély



7. Kosarak – Egy könyv, ami jelenleg a kívánságlistádon szerepel:
Nem olyan régen került fel ez a képregény. Eddig sosem tetszett annyira a DC világa, de mióta olvastam a Lélektolvajt, ez megváltozott. Harley Quinn-t mindig kedveltem, de most már olvasnám is :)  – Tehát legyen akkor a Harleen Stjepan Šejić-től :)


8. Cukorka – Egy könyv, ami édes:
Számomra az idei, 2021-es év egyik legédesebb könyve Jodi Taylortól a Semmi lány.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése