2018. december 2., vasárnap

ÜNNEPEK ELŐTTI NYEREMÉNYJÁTÉK A GENERAL PRESS KÖNYVKIADÓVAL


Sziasztok!

Így, ünnepek előtt gondoltam, meghívok mindenkit egy kis játékra, melyet a General Press Könyvkiadó jóvoltából és támogatásával indítok. A feladat nagyon egyszerű. 
Szinte mindenki elgondolkodott már azon, hogy kedvenc könyves karakterei a sorok közül kilépve, hogyan mutatnának a filmvásznon. Most én is egy hasonló játékra hívlak Titeket! 
Egy olyan karaktert választottam, aki világszerte igen nagy népszerűségnek örvend. Angela Marsons Kim Stone megalkotásával valóban egy olyan detektívet hívott életre, aki simán megállná a helyét mozgóképen is. De ki is lehetne a legalkalmasabb arra, hogy megszemélyesítse őt? Castingoljunk kicsit :)
A játékban résztvevők feladata az lenne, hogy a poszt alá, kommentben írják meg, szerintük melyik színésznő lenne a legjobb Kim Stone. 
Elég, ha csak egy nevet írtok, de nem haragszom meg, ha megmagyarázzátok pár szóban, miért épp "rá" esett a választásotok. 
A résztvevők között két Vérvonal című könyvet fogok kisorsolni. 
A játék 2018.12.02-ától indul, és befejeződik 2018.12.09-én éjfélkor.
Lesznek biztosan olyanok, akik még nem nagyon ismerik Kim Stone-t, ezért fogódzónak megosztok veletek néhány linket is, én hogyan látom Kimet :)


Remélem, jót játszunk majd együtt :)
Hajrá! 


* * * * *

ÖSSZEGZÉS  A JÁTÉK VÉGEREDMÉNYE KÉPEKBEN

Először is szeretném megköszönni, hogy ennyien játszottatok, és ennyi színésznőt beválogattatok :) Igazán nem lett egyhangú a tipp-lista. Sőt! Kim Stone castingja érdekes mezőnyt sorakoztatott fel. Nem mondom, hogy meglepődtem a győztes személyén, mert Sandra Bullock valóban brillírozik a nyomozós szerepekben. ;) Én ugyan máshogy képzelem el kedvenc könyvbeli nyomozónőmet, de az én vagyok ;)   
Lássuk akkor... Igyekeztem olyan képeket összeválogatni a színésznőkről, amik passzolnak Kim Stone történetéhez. Remélem, sikerült. 
Sandra Bullock  Gracie Hart, a beépített szépség  állva hagyta a mezőnyt! Ez talán nem véletlen :) 

Igen, ő tökéletes Kim lett volna úgy 10 évvel ezelőtt. És simán ráosztottam volna a nyomozónő szerepét. Azonban ha most kerülne filmvászonra az elszánt felügyelő története, Sandra már kicsit idős lenne a megszemélyesítéséhez. De amúgy tökéletes választás, mert Sandra Bullock nagyon jól megállja a helyét zsaru-szerepben.







A második befutó Charlize Theron lett. No, ő még esélyes lehetne akár most is. Szintén jó választás. Már játszott nyomozót, és elég kemény csaj ahhoz, hogy Kim Stone-t hitelesen alakítsa.








A dobogó harmadik fokát holtversenyben Angelina Jolie és Kate Beckinsale szerezte meg. Ők is tudják tartani a tempót az ellennel, és nagyon kemények tudnak lenni, ha kell.





A negyedik helyen Julia Roberts és Scarlett Johannson osztozik. Az őszinteségnek tartozom annyival, hogy leírom, a felsorolt színésznők közül  Juliát tudnám elképzelni a legkevésbé Kim Stone-ként. Viszont gondoltatok rá, és ez egyáltalán nem baj. Scarlett, nos ő nyugodtan. Miért ne? Kemény csaj, és passzolna rá a szerep is. Képes lenne hozzáidomulni, mivel nagyon jó színésznő.

Az ötödik helyen Sarah Shahi végzett. És igeeen, én is őt választottam  az örök Sameen Shaw és Dani Reese :)  


A többi színésznő mind egy-egy szavazattal erősíti a casting-listát. Bevallom, két olyan névvel is találkoztam a jelöltek között, akiket eddig még nem is ismertem. Jó választásnak bizonyulnának :) Álljanak itt ők is.
Beren Saat  főleg ezen a képen – abszolút esélyes lenne a szerepre. Kicsit utána olvastam, ki is ő, így már megvilágosodtam. Mindig tanulhat újat az ember :) Oké, hogy Kim Stone rövid hajú, de ez az apróság orvosolható :) A másik újonc számomra Ronda Rousey. Ő sem lenne rossz Kim Stone :)



Natalie Portman és Sophie Marceau személye kicsit meglepett, de épp ez az izgalmas az olvasásban. Mindenkit olyannak képzelsz el, amilyennek te szeretnéd. És filmen ez hogy működne? Remélem, egyszer megtapasztaljuk. :) Ők ketten is jó nyomozók lennének kétség kívül.


Alicia Vikander  Lara Croft  és Michelle Rodriguez egyaránt telitalálat :) Nem riadnak vissza az akciótól, keményen állják a sarat. Alicia még a sérülékenyebb oldalát is képes nagyon jól megmutatni. Mivel Kim Stone összetett jellem, Aliciának nem okozna kihívást a megszemélyesítése, láthattuk már bizonyítani elégszer.





Jöjjön a két Jennifer :) Jennifer Garner és Jennifer Lawrence. Garnernél az Alias titkos ügynöke juthat eszünkbe rögtön, nem is meglepő tehát a "jelölése". Lawrence sem lenne rossz detektívfelügyelő. Vizualizációs próbámon átment :)






Akinek nagyon megörültem még, az Evangeline Lilly. Igen, ő mindenképp játsszon nyomozót. Meg sokkal többet, mint mostanában. Ruby Rose sem volt rossz választás. Sőt. A leendő Batwoman is lehetne simán nyomozónő a filmvásznon, akár Kim Stone is. Hajrá!

Noomi Rapace hackerként már bizonyított, és miért ne lehetne nyomozónő is :) Ő is megalapozottan lett casting-listás. Vagány csaj, aki nem riad vissza senkitől és semmitől. Ezt már láttuk tőle. Biztosan nyomozói körökben is feltalálná magát.

És ha esetleg az alkotók úgy döntenek, Kim Stone a filmvásznon mégsem nő, hanem férfi, akkor a legtökéletesebb megoldás a szerepre Johnny  Depp, aki annyira ezerarcú, hogy simán megbirkózna a feladattal. Esetleg még nőként is eljátszhatná Kimet. (tényleg, poénból került a listára?)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése