2018. április 25., szerda

A VÉGTELEN HORIZONT ÉS A KILDARA



Akkor következzen molyos bejegyzésem kissé bővebb verziója, az október 3-ai nap második feléről. Az elsőről semmi érdekeset nem tudnék írni. 
Ez a szombat több szempontból is jól sült el. Egyrészt sok idő után, végre nem a munkahelyemen kellett töltenem a hétvégét. Másrészt kultúrkörnyezetben lehettem, könyvek, írók és molyok között, ami már alapjáraton is feltölt energiával.
@Wee-vel való legújabb találkozásom a hármas szám jegyében zajlott. Miért is?
Végtelen horizont bemutatójára,  mely Vivien Holloway legújabb steampunk regénye  2015.10.03-án került sor, három órakor, a I3I nevezetű helyen. 

Mivel nem vagyok pesti, sok felé navigáltak, mire önerőből eltaláltam a célállomásra. (vállveregetés) De azért anyunak is köszi :) Persze az öt perces séta, amit a Google Map ígért az Astoriától, majdnem 20 percesre nyúlt, mégis sikeresen teljesítettem a küldetést. Útközben csak remélni tudtam, hogy nincs még egy Kazinczy út, amit nagyon emlegettek a járókelők. Nem volt. Mikor megláttam a Végtelen horizont plakátját a I3I előtt, már sejtettem, hogy jó helyen járok. Nem is centiztem ki annyira, sikerült beesnem olyan 14.30 körül. :)  A bemutató utáni beszámolókat olvasva tudatosult, hogy sok olyan moly is jelen volt, akivel már beszélgettem az "oldalon", de személyesen még nem találkoztunk.  Hallhattunk interjút Wee-vel és Farkas Zoltánnal, a Főnix Könyvműhely kiadójával. A moderátor nem volt más, mint A.M. Aranth azaz Holló-Vaskó Péter – akinek a Holdárnyék sorozatot, valamint A Liliom Korát köszönhetjük. :) Aztán jöhettek a spontán kérdések.



















Volt tombola is, és mint általában, most sem sikerült nyernem, pedig nagyon örültem volna egy winie-s plakátnak vagy a bögrének. Segáz... a Végtelen horizont tiszteletpéldánya már ott díszeleg az éjjeliszekrényemen.
       
 Ajándék dedikált kártya, melyet majd meg lehet nyerni :)  (részletek később)  :D

Elkészült a nagy mű... az alkotó dedikál :) 

 Wee biztató szavai. :) Már én is egyre motiváltabbnak érzem magam :)

Csoportkép az első kildarás rendezvényről, sok mollyal és mosollyal :)

Forrás: a képeket Kalina Anikó készítette  
(kivételt képez a dedikált kártya és a dedikált példányom)

És jöjjön a Kildara, az írók, olvasók találkozási pontja 

Láng lobban a ködben, Kildara megszületik!

Álmodtunk egy nagyot  álmodtunk egy helyről, ahol a művészet  fénye bevilágítja az embereket, egy helyről, ahol a tűz körül összegyűlhet író és olvasó, hogy kötöttségek nélkül, őszintén és nyíltan beszélgethessenek egymással. Most az álmunk valósággá vált.” 
(KILDARA szórólap)  (gondoltam, nem árt egy kis reklám. :) 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése