2018. április 27., péntek

TOVÁBB, SZAVAK NÉLKÜL

Most már valóban elhiszem, 
minden szép lehet majd újra. 
Az emléked magammal viszem, 
és felkészülök egy másik útra. 

Örülök, hogy Rád találtam, 
és ez mindig is így marad. 
De továbblépek. Vártam,
hogy beteljesedjen az öntudat. 

Az élet szép, hidd csak el! 
Keressed mindig azt, ami jó! 
Nem köszönök örökre el, 
de vár még rám sok tanulnivaló.

Szia! Viszlát! Goodbye! Helló! 
Nem tudom szavakkal kifejezni.
Mert nincs az érzéshez fogható.
Mégis muszáj lesz útra kelni. 

Minden most kezdődik el.
A szívem új ütemre ver. 
Lázadok bár, és félek, 
de hiszem, hogy célba érek!  

Új csodák várnak rám,
a lehetetlent nem ismerem!
Köszönök a mának hát, 
és építem az új életem! 

Búcsúzni jöttem, most elmegyek.
Remélem érezted, hogy szerettelek. 
Remélem én is adtam valamit, ami szép,
ami teljes, vidám, mindörökre ép. 

Hiányozni fogsz nagyon, ezt tudom. 
De a szeretet törvénye: hatalom.
Befolyásunk nincs rá, nyers erő,
mely valahonnan lelkünkből tör elő.  

Hulljon egy könnycsepp a porba,
melyet múltnak s jövőnek áldozunk.
Történetünk egy része véget ért, de csorba
nem esik rajta. Még találkozunk!

Nevessük csak szembe a holnapot, 
ha nehéz, ha könnyű. Nincs álmunkban hiba!
Kezünkben tartjuk a győztes lapot!  
Viszlát! Goodbye! Helló! Szia!  

Köszönöm a tudást, az érzést, hogy szerettem! 
És köszönöm a Sorsnak, hogy Veled lehettem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése