2018. április 25., szerda

KÖNYVFESZTIVÁL - 2016. ÁPRILIS 23.


Idén sem maradhatott ki az életemből a Nemzetközi Könyvfesztivál, mely immáron 23. alkalommal került megrendezésre Budapesten, a Millenárison. A mostani már teljesen másmilyen volt, mint az eddigiek, és ezt abszolút pozitív értelemben mondom. Ihlet híján nem tudom, mit fogok kihozni ebből a beszámolóból.
Erre a napra esőt ígértek, és mikor kinéztem az ablakon, a felhők bizony csatasorban álltak az égen, és ontották magukból a szürke ötven árnyalatát. No ez nem jó jel, de azért elindultam. Szerencsére nem kellett aggódnom, mert a Nap előbukkant. Az aggodalom akkor kúszott vissza belém, mikor kaptam egy sms-t az egyik mogulos-kildarás csapattársamtól, hogy nem igazán érzi jól magát, de azért mindenképp feljön a Könyvfesztiválra. Komolyabb baj nem történt, épségben felértünk a Millenárisra, illetve előbb kis csapatunk (ami már nem is olyan kicsi) beült a Mammut melletti Starbucks-ba, és beszélgettünk, ismerkedtünk, jól éreztük magunkat. Utána sprinteltünk a General Press Könyvkiadóhoz, nehogy lemaradjunk arról a romantikus könyvklubról, ahova meginvitáltak minket. Hatásosan érkeztünk. A kötetlen beszélgetésen Nicholas Sparks Engem láss! című regényéről is esett szó, valamint bemutatásra került egy svéd romantikus történet is, mely az Egyetlen éjszaka címet viseli. Utána beszélgettünk a női-férfi szerepekről is, és úgy a nőiségről általában. 
Romantikus könyvklub a General Press Könyvkiadóval - épp a kamerába vigyorgok :)

Az előadás végeztével felkerekedtünk, és előbb egyesítettük erőinket a csapat másik felével, és meglátogattuk a kiadókat. A tömeg egy idő után kezdett nagyon frusztrálni, de egy kicsi részem örült is ennek a nagy létszámnak, hisz ez azt bizonyítja, hogy még mindig sokan vannak, akik imádják a könyveket. 
Még magamnak is tudok komoly meglepetéseket okozni. Eddig egyáltalán nem rajongtam a romantikus történetekért, de a csajok a csapatból megfertőztek, és mire észbe kaptam volna, már csak pár oldal volt hátra a Nyári fuvallatból... és élveztem. :) Ennek utóhatásaként három romantikus könyvvel tértem haza (Outlander harmadik része két kötetes) Íme:

Nyári emlékek a Nyári fuvallat előzménykötete (köszönöm, General Press!) az Engem láss!-ról pedig fentebb már esett szó. 
Mivel lassan mindenki megéhezett, áttettük székhelyünket a Mammutba, és belőttük célnak a Burger Kinget. Még sosem voltam, tehát az újdonság erejével hatott. Valamilyen chilis sajtos bizét kóstoltam sült krumplival és kólával. (félévente egyszer miért ne...) Nem volt rossz, de rászokni sem tudnék.

Sokat beszélgettünk, nevettünk, élveztük azt, hogy egy csapat vagyunk, hogy számíthatunk a másikra! Fontos dolog az ember életében, hogy igazán érezze azt, hogy tartozik valahová, hogy olyan barátok veszik körül, akikre valóban számíthat. Azt hiszem, nekem sikerült idáig jutnom, és ezt köszönöm NEKTEK!!!!! (nem kezdek felsorolásba, hisz TI tudjátok, kikről van szó) :D (Mogul KiadóKildara <3 ) Sajnos nem mindenkivel sikerült beszélgetnem annyit, amennyit szerettem volna, és a találkozás sem jött össze sokakkal, de ami késik... az nem múlik :) A lényeg, hogy szép, kellemes nap volt, élménybe zárva az életemben! 
Ez csak egy rövidke értekezés és helyzetjelentés akart lenni, icipici szösszenet. 
Sok ilyen napot kívánok mindenkinek! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése