2018. április 24., kedd

ÉLMÉNYBESZÁMOLÓ A 84. ÜNNEPI KÖNYVHÉTRŐL

Muszáj néhány szóban élménybeszámolnom a Könyvhétről is, mert legalább olyan jól éreztem magam, mint a Könyvfesztiválon. Nekem ez pénteken kezdődött, azaz 2013.06.07-én. Mondjuk ekkor csak egy villámlátogatást tettem a Cor Leonisnál, ahol ismét jól elbeszélgettünk, de közben begyűjtöttem némi szellemi táplálékot is. Csak nem mehetek haza könyv nélkül a könyvhétről. Az hogy nézne ki. ;) Mivel már nagyon vágytam az Iced-re és az Egy regény rabjaira, le is csaptam rájuk. Mivel munka után mentem, olyan 16 óra mélységében értem oda a Vörösmarty térre, és a hazaút miatt sem aggódtam annyira, mert a Duna-helyzet még koránt sem volt olyan katasztrofális. Legalábbis MÁV szempontból. 
Még aznap este elkezdtem olvasni a legújabb TK darabot. Aztán másnapra kinéztem magamnak a 08.41-es vonatot, hogy azzal időben felérek szombaton a Vörösmarty-ra a 12 órakor kezdődő Vavyan Fable dedikálásra. De, hogy is tartja a mondás... Ember tervez... az árvíz ez esetben majdnem elmosta a terveimet. Az adrenalinomat felspannolta, mivel egy személyvonat sem indult, és még gyors sem, csak szépen álldogált az állomáson, szerintem a csodára várva. Nem jött. Én megelégeltem, átszálltam egy Intercity-re ami több hajlandóságot mutatott az indulásra. És meg sem állt, csak Kelenföldön. Oké, de megnyugodni azért nem volt időm, mert a Keleti pályaudvar köbö olyan látványt keltett, mintha szétzilálta volna egy eltévedt bomba. Nem elég, hogy nem találtam buszmegállót, csak sok bukdácsolás után, még azt is meg kellett tudnom, hogy a 173-as buszra hiába várok, mert megszűnt. Totál hülyének éreztem magam. Vidéki vagyok, sajnos kimaradok Pest pezsgő hétköznapjaiból. Eszembe sem jutott utána nézni. Mindegy... most már tudom. Nagy nehezen mégis elvergődtem a kiszemelt célhoz. De már vagy negyvenen álltak előttem a Könyvtündér standjánál. Sebaj, boldogan főttem a napon. Közben kontaktoltam @Dolorien-el  és még néhány mollyal. A dedikálások utánra gondoltuk a stand és városnézést. Már nagyon régóta terveztem, hogy elmegyek Fable – azaz Meseanyó – dedikálására, de eddig mindig csak terv maradt. Most végre közel voltam a sikerhez. Köbö 10 méterre.Gyorsan lecsengett a sor. Ééés fülig ért a szám mikor sorra kerültem. ;)    
A Halkirálynő két részére kértem az aláírást, a legújabb Tündérlovaglásra, és a legelső A Halkirálynő és a kommandóra. Egy könyvjelzőt is dedikáltattam, amit majd szállítok legjobb barátnőmnek a  határon túlra. Már nem lesz neki meglepi, mert olvassa a blogom. Most nagyon beszédes hangulatban vagyok. Annyira rendes Fablétól, hogy kijött ide és pergette a tollát több mint három órán keresztül. Persze ez becsülendő a többi író esetében is. Fable tuti maradt jó sokáig, mivel láttam, hol a sor vége... huhhh. Le a kalappal ;) @eklaire, sajnálom, hogy nem taliztunk.
No ezek után robogtam oda @Dolorien-hez, aztán páran molyok, elmentünk táplálkozni a mekibe. Közben @Wee-t is megismertem személyesen. És hoppá, ha már itt tartunk, még egy dedikálás és könyvbeszerzés várt rám. Naná, hogy a Pokoli szolgálatot is be kell gyűjteni. Tudom, hogy sok molyos író volt a társaságomban, de sajnos én még nagyon új vagyok ezen az oldalon, és szinte még senkit sem ismerek személyesen. A regnevekhez még nem mindig tudok arcot kapcsolni. Ezért történhetett az, hogy csak később szereztem tudomást a többiekről, akiknek szintén jelent meg könyve. Pótolom a hiányosságokat és beleásom magam a molyos társasági életbe. Még csak háromnegyed éve vagyok moly, nézzétek el nekem a sötétben tapogatózást. Valahol el kell kezdeni. ;)
Azt hiszem 14 óra körül megvettem Wee könyvét is, és a tolla alá toltam. Jó lenne egyszer molyos íróvá nőni, persze ehhez az kell, hogy végre be tudjam fejezni a regényemet amin már ülök egy jóideje. Na jóó, több kell még, mondjuk egy kiadó sem ártana. ;) Ám ezt most hagyjuk is. Az ihlet most jön csőstül, hisz lecsekkoltam Írországot, úgyhogy a helyszíneket reálissá tudom varázsolni. Majd. Egyszer. 
Szal három új könyvvel és néhány új baráttal gazdagabb lettem a könyvhéten. Nem tudom óramű pontossággal mikor, de egyszer molyos @Galambdúccal búcsút intettünk a standoknak, és beültünk egy nagyon klassz kávázóba, ami könyvesbolt is egyben. Ez amúgy nem egy rossz párosítás. Utána megkukk egy író-olvasó találkozót, és ezáltal megúsztuk amíg kint leszakadt az ég. Utána vissza kicsit a kávézóba, majd a standokhoz. Az Ad Astra sütivel vendégelt. Tényleg köszi! ;) Be is laktam, már a vacsi sem fért el a pocimban. Aztán indultunk haza, de a vonat közlekedésben nem volt nagy a bizodalmunk. Viszont szerencsére klafán indult a trén Kelenföldről az esti órákban, és épségben landoltunk otthon. Köszönöm mindenkinek ezt a klassz napot!!!! 
Azért a könyvjelző gyűjteményemet is belinkelem, ami szépen gyarapszik. Húúú ilyeneket @Lelvelibákától is kaptam. Azokat is majd lepikcsörölöm, és beblogozom. Mivel kezd önálló életre kelni a klaviatúra, gyorsan be kéne fejeznem a bejegyzésem, mielőtt elszáll az éterben. Volt már rá példa sajnos, és nem tett túl boldoggá. Hogyan zárjam soraim. Tényleg nagyon nagyon örülök, hogy én is moly lehetek, mert ez egy nagyon klassz, összetartó társaság! Köszi @Annie04 , hogy figyelmembe ajánlottad ezt az oldalt. Csak az én hibám, hogy némi fáziskéséssel regeltem. Ígérem, máskor hamarabb hallgatni fogok rád.  ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése