2018. április 25., szerda

LIEBSTER BLOG AWARD


Kedves Annie ;) köszönöm, hogy gondoltál rám, így ismét előásom a blogomat és letörlöm róla a virtuális port.

11 dolog rólam? Ajjajjj... ;)

01. Hamarosan utazom Angliába
02. Imádok lovagolni és úszni
03. Sosem leszek konyhatündér
04. Élek-halok a fantasy könyvekért és a krimikért
05. Sosem tudom kialudni magam rendesen
06. Szeretek esőben sétálni
07. Írország álmaim országa
08. Szeretnék majd saját lovat venni, mert annyira imádom őket
09. Az egyik barátomat is megfertőztem a pacik imádatával, így már ő is rendszeresen jár lovagolni
10. Repülni is nagyon szeretek, legfőképp utasszállítóval
11. Mostanában sok animációs mesefilmet nézek, kedvencem az Aranyhaj és a Jégvarázs

1. Téged is sokkhatásként ért az Egmont kivonulása a magyar könyvpiacról?
Hogy sokk lenne, az azért kicsit túlzás, de nagyon meglepőnek tartom. Sajnálom, hogy így alakult.

2. Van olyan könyvadaptáció amit jobbnak tartasz mint magát a regényt?
Most hirtelen egyetlen ilyen jut eszembe, ez pedig A Gyűrűk Ura trilógia. A könyvvel sokat szenvedtem, a filmet viszont kimondottan szerettem. Ez nagyon, nagyon kivétel, mert általában a könyv ezerszer jobban megfog, mint a belőle készült mozi.

3. Kik a kedvenc íróid és miért? (legalább három szerzőt kérnék szépen)
Vavyan Fable, Richelle Mead és Karen Marie Moning. (most maradok a háromnál, különben itt ülnék holnap reggelig) Fable stílusa nagyon egyedi és utánozhatatlan, néha a könnyem csorog a nevetéstől. Nagyon jól ki tud kapcsolni és iszonyú jól szórakoztat. Richelle Mead a Vámpírakadémiája, Moning pedig a Tündérkrónikák világa miatt lett rögtön a kedvencem. Imádom a világot, amit ábrázolnak, a karaktereik szerethetők, a történeteik mozgalmasak és filmszerű élményt nyújtanak olvasás közben.

4. Legkedvesebb dalod/dalaid amit/amiket könyvek által ismertél meg?
Ilyen most nem jut eszembe... csak film alapján megismert és megszeretett dalok és musicalek.

5. Legkedvesebb könyvsorozataid?
Vámpírakadémia, Tündérkrónikák, Cat & Bones, Cassandra Palmer, Anita Blake a 6. részig, hazai fronton pedig: Halkirálynő, Vis Major, Összetört glóriák, és a Pokolháborút is szeretném végre trilógiaként kezelni, tuti szeretni fogom ;)

6. Melyik a kedvenc évszakod?
Sablonos és klisés leszek: a tavasz... miért? Nem kérdezte senki, de elmondom... imádom, mikor ébred a természet, ilyenkor az energiaszintem az egekben. ;)

7. Szereted az ünnepeket?
Nem igazán rajongom értük, ugyanis már régen minden a pénzről szól, nem a szeretetről és összetartozásról.  

8. Voltál már cikis helyzetben amikor nyilvános helyen olvastál? (például egy vicces résznél hangosan felröhögtél, amikor pont a szénsavas üdítődet kortyolgattad, amiért minden szempár rád szegeződött)
Előfordult.Vonaton. Természetesen Fablét olvastam.

9. Moziba jársz vagy inkább letöltögeted a filmeket?
Is-is. Legutóbb a Vámpírakadémiát láttam moziban. Erre el akartam menni. Nagynéha szoktam csak elvánszorogni moziba, és csakis olyan filmre, amit célirányosan választok. Ezt pl azért, mert olvastam a könyvet, és nagyon szimpinek találtam a Rose Hathaway-t alakító Zoey-t. Kíváncsi voltam a megvalósításra. Inkább olyan filmekre szoktam beülni, melyek látványosak. Egy semmilyen vígjátékért nem váltanék jegyet.

10. Könyv vagy e-book párti vagy?
Természetesen a könyveket részesítem előnyben, egyrészt szemkímélőbb, másrészt meg az ilyen olvasásnak külön hangulata van. Érezni a különbséget. Persze az ebook lényegesen helytakarékosabb megoldás. Ha utazom valahova, nem vihetem magammal az egész könyvespolcot.

11. Melyik volt az eddigi legrosszabb könyv amit az idén olvastál?
Erre könnyű válaszolni: Beninától, A boszorka fénye a befutó ebben a kategóriában. Ki nem állhatom az olyan könyveket, ahol a szereplők ragadnak a cukormáztól, és mást sem csinálnak, mint nyavajognak, hogy így szeretlek, meg úgy szeretlek,  ne csinálj semmit, majd én eljátszom a hős lovagot, és megvédelek. Uncsiiiiii. Azért ennek a sorinak is adok esélyt... Bármennyire csepegett is, voltak benne jó ötletek és szerethető karakterek. Kíváncsi vagyok, kibontakoznak-e, vagy elúszik a sztori... Én drukkolok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése